vineri, 1 octombrie 2010

http://gsptv.gsp.ro/viewVideo1.php?video_id=41301&autoplay=1

Lăcătuş: "Îmi felicit băieţii pentru joc. Pe arbitru l-am felicit pentru maniera de a conduce meciul"
30.09.2010 - 22:37
Marius Lăcătuş a vorbit la finalul partidei şi este de părere că jocul echipei sale a fost foarte bun şi este convins că dacă jucătorii săi vor avea aceeaşi atitudine în jocurile viitoare, vor veni şi victoriile.
"Păcat că nu am reuşit această victorie care s-a conturat de la începutul jocului, dar fotbalul oferă şi momente mai neplăcute, iar cînd joci în 10 contra lui Napoli, este greu să rezişti. Îmi felicit jucătorii pentru jocul prestat şi pentru dăruirea de care au dat dovadă. Cu această atitudine putem obţine rezultate foarte bune în meciurile următoare.

Toţi aveam nevoie de această victorie, pentru moral şi pentru suporterii din tribună, care ne-au încurajat fantastic astăzi.

În două zile nu poţi să faci minuni. Eu am încercat să îi motivez şi să îi pregătesc fizic. Dovadă este faptul că au început jocul foarte bine.

Nu vreau să comentez arbitrajul pentru că nu îmi place. La finalul partidei, i-am mulţumit pentru maniera pe care a avut-o", a spus Lăcătuş la conferinţa de presă.



Totul despre: napoli, steaua, marius lacatus, europa league

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu