duminică, 3 octombrie 2010

S3 zYc3 k In Rom@ny@ 3sT3 ''CRIZA''......dar la bancuri j ras nu o sa fie ;) :P :d

     Un taran isi ia o pereche de cizme noi, vine acasa si tot spera ca sotia le va observa. Toata ziua ea nu ii zice nimic, seara el se dezbraca complet si vina in fata lui doar in cizme:
- Ce observi?
- O p**a bleaga, zicea ea oftand
- Care este orientata spre noile mele cizme, zice el entuziasmat
La care ea:
- Mai bine iti luai o palarie noua... :))                    

         Paraşutiştii săreau dintr-un avion. Sar toţi şi mai rămîne Bula şi cu căpitanul.
- Dom’ căpitan, eu nu pot să sar, zice Bulă.
- De ce, măi?
- Am visat ieri că nu mi se deschide paraşuta.
- Ia, mă, paraşuta mea, dă-mi paraşuta ta şi sări! Superstiţiosule!
Sare Bulă, se deschide paraşuta şi la un moment dat se aude pe lîngă el un şuierat şi o voce de jos:
- Băga-ţi-ai p**a-n el de vis…

       Un preot explica la ora de religie:
- Dumnezeu l-a creat pe Adam si cu o coasta din Adam a creat-o pe Eva.
- Parinte, il intrerupe un elev, tata spune ca ne tragem din maimute.
- Asculta, zice preotul plictisit, cazul familiei tale nu ma intereseaza. Eu vorbesc in general….

   
        Bula era pentru prima data in tabara fara mama lui si nu se descurca deloc. Seara, nu a vrut sa doarma singur asa ca i-a zis profesoarei:
- Doamna, pe mine mama ma lasa sa dorm cu ea. Pot sa dorm cu dvs ?
- Bine bula, dormi cu mine……
Dupa ce s-au bagat in pat, Bula a spus:
- Doamna, pe mine mama ma lasa sa-i tin degetul in buric! Pot sa …. ?
- Bine Bula, bine, hai tine-l.
Peste 5 secunde profesoara spune:
- Bula, dar ala nu este buricul !
- Stati linistita ca nici la mine nu e degetu! :)) =))


     
Era Bula la scoala in clasa I, in prima zi de scoala! Invatatoarea dorind sa-i aseze in banci, ii intreaba pe fiecare:
- Ionut tatal tau ce este?
- Tatal meu e primar!
- Ooo! treci in prima banca!
- Vasile tatal tau ce este?
- Tatal meu e om de afaceri!
- Bravo,treci langa Ionut in prima banca!
- Bula dar tatal tau ce este?
- Tatal meu?! este sef peste 500 de oameni!
- Vai de mine Bula, cum asa?!!!…dar ce face?
- Tunde iarba-n cimitir!  ;))


Bulişor şi Trulişor se laudă cu părinţii lor.
- Tatăl meu e poliţist, zice Bulişor.
- Al meu este medic stomatolog agricol, zice mândru Trulişor.
- Cum adică?
- Pune dinţi la greblă.


      Se duce Bula la prietenul lui, Ghita, care tocmai avuse un accident si era paralizat. Dupa ce a ajuns la el, Ghita il roaga sa se duca in cealalta camera sa ii aduca sosetele. Se duce Bula in cealalta camera si da de fetele lui Ghita:
− Fetelor, m- a trimis tatal vostru sa va f*t. Una dintre fete ii spune:
− Nu cred ca a spus tata asa ceva. Bula deschide usa si striga:
− Ghitaaa, pe amandoua?
− Da, normal ca pe amandoua! ;) :P

   
      Bula cu inca 2 prieteni merg noaptea in cimitir sa sparga morminte .Se duce primul ,sparge 4 morminte si vine moartea
- Eu sunt moartea si am venit dupa tine (speriat acesta fuge)
Si asa se intampla si cu al doilea.Acum era randul lui Bula sa se duca. Sparge bula 10 morminte si nimic si sparge pana ajunge la 20 de morminte si vine moartea:
-Eu sunt moartea si am venit dupa tine
- (Bula) Ahhh, fa firia a naiba credeam ca e politia..


Odata mama lui Bula i-a dat acestuia 2 lei. Acesta mergand cu banii in buzunzar se pune jos sub un pom cu mere.
Vazand-o pe Alinuta trecand, Bula ii zice:
− Daca te urci in pom si imi dai un mar iti dau un leu.
Se urca fata ia banii si pleaca acasa. Acasa Alina se duce la mama sa si ii spune ca a primit 1 leu fiindca s-a urcat in copac si i-a dat un mar lui Bula. Speriata mama ii zice:
− Fato, vroia sa-ti vada chilotii, de asta te-a pus sa te urci!
A doua zi iarasi Bula o pune pe Alina sa se urce in copac pentru 1 leu. Fata se urca si Bula de jos zice:
− Oauuuuu!
Acasa iar fata ii zice mamei ca a mai facut 1 leu.Mama suparata ii zice:
− Iar ti-a vazut chilotii, proasto!La care fata:
− Stai linistita mama ca l-am pacalit, de data asta nu mai aveam chiloti pe mine! :))


Profesoara le spune la copii sa fie maine cumintzi ca va vine Hitler dar il avertizeaza mai ales pe Bula.
Profesoara ii avertizeaza ca orice ar spune Hitler ei trebuie sa strige de 2 ori numele lui ” Hitler!, Hitler!”.
A doua zi la scoala Bula, incepe sa faca nazbatii si profesoara il baga in dulap…apare si Hitler si incepe sa le strige:
- Cine a construit scolile?
Copii striga:
- Hitler,Hitler!!!
Hitler:
- Cine a construit gradinitele?
Copii:
- Hitler,Hitler!!!
Bula din dulap:
- Are mama doi purcei,cine-i pupa in c*r pe ei?
Copii:
- Hitler,Hitler!!!

      
Vine Bula acasa cu o bagheta in mana si intra direct in baie..dupa o jumatate de ora de asteptat si zgomote ciudate, nevasta-sa intra in baie si il gaseste cu un picior pe cada si unu jos,bagandu-si bagheta in c**.
- Ce faci Bula?
- Am fost la dentist si mi a zis sa mananc pe partea cealalalta timp de 2 saptamani.. ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu